måndag 20 mars 2017

Stockholm

Hej, idag är det måndag. Jag har inte lagt ut något inlägg i helgen eftersom jag har varit i Stockholm, som ni vet om ni har läst mitt senaste. Men jag tänkte iallafall berätta vad jag har gjort.
Jag och min lillasyster gick på bio, vi såg skönheten och odjuret. Jag tyckte att filmen var jätte bra. Men jag tänker inte säga något om den, utifall att någon som läser det här ska se den och inte vill veta vad som händer.
Jag fick en jacka också när jag var där, från H&M. Det fanns ett annat plagg där som jag ville ha, men jag ska nog kolla om det finns på H&M här där jag bor. Min syster behövde ett bar nya skor så när vi var på stadium och letade fick jag två nya träningsplagg.
Mamma köpte en bok åt mig på engelska eftersom hon tycker att det är viktigt att jag får träna på engelska och sånt. Men jag ska inte klaga, jag älskar ju böcker.
Middan som vi åt var sjukt god. Jag fick två saker som jag älskar, musslor och halloumi, och halloumin var friterad.
Idag har det varit en bar dag, tills jag kom hem. När jag kom hem fick jag bukmigrän, och sen så spydde jag. Men jag mår bra nu, fast jag skulle nog kanske behöva något mer att äta. Eftersom jag blev dålig så gick jag inte på varken pianot eller dansen.
Det här var nog allt jag hade att säga för idag, så Hejdå!

1 kommentar:

  1. Bra att du mår bra nu! :) Fast vad är bukmigrän? Jag vet vad migrän är så... Bra inlägg!:D

    SvaraRadera