torsdag 16 mars 2017

En helt vanlig dag

Hej! Idag har det inte hänt något särskiljt speciellt. Jag har inte haft någon aktivitet idag, men vi hade språkval idag. Jag har spanska, det är rätt så roligt. Men ibland kan det vara lite svårt att fatta, eftersom vår spanskalärare inte kan så bra svenska. Idag höll vi på med typ siffror, vi har redan hållit på med det förut också, men aja. Jag har nyss övat lite på min gitarr läxa. Pappa tror typ att jag behöver öva jätte mycket för att jag inte har kört på ett tag nu, men jag övade ganska så mycket förut så nu kan jag den nästan utantill ändå. Jag har idag fått reda på min nya bedömning i flera ämnen ämnen. Jag bryr mig nog mest om svenska och matte, och jag tror att jag ligger rätt så bra till. Jag har B i båda ämnena. I svensk är det enligt min bedömningsmatris bara en sak till jag ska kunna för att få ett A och i matte två saker. Det är dock i svenska en spalt som inte är ifylld alls eftersom vi inte har jobbat med det än. Förresten så har min kompis också skrivit om hur hon ligger till i flera ämnen. Här finns än länk till hennes blogg http://jessiedd.blogspot.se/ så gå gärna och kolla in den. Jag har tyvärr inget mer att säga för tillfället så Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar