måndag 13 mars 2017

Ont i magen/Teen Wolf

Hej! Nu är dagen äntligen slut, iallafall för mig eftersom jag precis har kommit hem blivit klar med mina aktiviteter. Jag har nyss haft dans och jag glömde min vattenflaska. Därför så var jag sjukt törstig när jag kom hem och drack jätte mycket vatten, så nu har jag ont i magen för att jag drack så mycket. Idag hade jag piano som jag nämnde i mitt förra inlägg. Det gick nog ändå rätt så bra, jag hade nog kunnat gjort bättre ifrån mig om jag hade övat mer.
I skolan har det varit helt okej. Det var någonting som hände mellan några tjejer idag, men jag vet inte riktigt vad. De ville inte berätta nåt om det, förutom att allt var bra nu.
Nu har jag inte något mer att säga om idag, så jag kan väl berätta om någonting annat. Jo, jag och min kompis är ganska så inne i en serie som heter Teen Wolf. Vi har båda kollat på alla säsonger fram till säsong 5. Men när säsong 6 kom ut så vi kunde se den så ville vi ju titta tillsammans, men det blir nästan aldrig av. Vi har kunnat tittat lite, typ bara 7 minuter. Vi säger nästan vare dag att vi inte kan vänta och ska se den själva istället, men det gör vi aldrig. Inte än iallafall.
Det var nog allt jag hade att säga för idag, så Hejdå!

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Asså, skoldiscokvällen förra året -.- Det var fullmåne och jag sa att då förvandlas varulvarna och du blev jätterädd! Nu är du besatt av dem...

      Radera