söndag 12 mars 2017

Godmorgon! (Jag är väldigt glad)

Hej alla och godmorgon! Idag är jag av någon anledning väldigt glad, faktiskt. Jag vaknande tidigt, är pigg och har verkligen massor av energi. Jag är liksom bara taggad för skolan och en ny vecka, vilket nog många skulle kunna tycka är konstigt, iallafall enligt vissa i min klass.
Idag har jag idrott och sen efter skolan har jag piano och dans. Vi får se hur det går på pianot, jag har nog kanske inte riktigt övat så mycket som jag hade behövt. Jag har dans i morgon också vilket definitivt kommer att bli drygt, eftersom jag troligen kommer att ha ganska så mycket träningsvärk från dansen idag. Vi ska förresten ha dans på idrotten också. Det kommer nog att bli roligt, om vi inte ska göra såna där övningar när man är i grupp och ska göra som den som är ledare i gruppen gör.
Igår var jag på min kusins kalas, han hade inte fått någonting förutom lego. Fast han älskar ju verkligen lego, så jag är inte förvånad. Nu har jag egentligen inget mer att säga, så ja, jag kanske lägger ut nåt ikväll och berättar om hur min dag har varit. Hejdå!

2 kommentarer: