fredag 17 mars 2017

Can you feel the love tonight

Hej! Idag är det fredag och jag har haft slöjd och gitarr. På slöjden håller jag på med en vetekudde. De flesta börjar bli klara snart, men jag har nog lite längre kvar tills jag blir klar. På gitarren fick jag Can you feel the love tonight  som jag hade sagt förut att jag ville öva på. Jag älskar den låten eftersom jag kommer ihåg den från när jag var liten och tittade på lejonkungen.
 Egentligen så har jag väl inte gjort något speciellt idag, men imorgon ska jag till Stockholm över helgen vilket ska bli roligt. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra, men det spelar ingen roll. Jag hoppas att jag kommer få några nya skor att ha till våren eller en jacka.  Annars får jag kanske lov att köpa det själv eller så köper jag något litet istället.
Just nu så sitter jag och lyssnar på NRJ. Jag hade nog inget mer att säga för idag så Hejdå!

3 kommentarer: