onsdag 15 mars 2017

Bukmigrän

Hej! Förlåt för att jag inte la ut ett inlägg igår, men jag var hos en kompis och hade dans sen. Så när jag till slut kom hem så var det sent och jag var för trött.
Idag har jag haft en någorlunda bra dag, förutom att jag fick bukmigrän och mådde då inte så bra. Men det gick över som tur var, och om ni inte vet vad bukmigrän är så kan jag förklara. För mig är det iallafall så att jag får huvudverk/migrän, sen ont i magen och mår också efter ett tag om det inte vill gå över, bara dåligt och känner mig skakig. För det mesta i så fall så spyr jag till slut och efter det brukar jag börja må bättre.
Idag fick vi på svenskan veta hur det hade gått för oss på nationella proven i läsförståelse. Jag blev faktiskt ganska så nöjd med mitt resultat, eller ja jag blev nöjd kanske jag borde säga eftersom jag fick ett A.
Jag ska egentligen ha kör senare idag, men den är inställd. Så har jag ingen aktivitet alls idag. Jag börjar bli lite hungrig så jag ska ta något att äta så HEJDÅ! :)

5 kommentarer:

  1. Varför måste du vara perfekt ☹️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooo HAR DU SETT HENES LIV!!!

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    3. Men asså man måste inte lägga upp maten fint för att vara perfekt jag menar hennes liv

      Radera