söndag 12 mars 2017

Jag och min blogg! ( ;

Hej, det här är mitt första inlägg på den här bloggen. Ja, vad ska jag säga, jag är en tjej på 12 år och här på denna blogg kommer jag att skriva om vad som händer i mitt liv och hur jag mår och vad jag gör. Inget mer komplicerat än så, antar jag.
Eftersom det här är mitt första inlägg så borde jag antagligen berätta lite om mig själv. Jag bor i Sverige i dalarna med min mamma, pappa och lillasyster. Mitt största intresse är nog dans. Jag dansar för tillfället bara disco, men har också hållit på med hiphop. Jag älskar Musik och spelar både gittar och piano. Jag gillar även att läsa ganska så mycket, speciellt fantasy. Det var nog allt i stort sett så Bye for now. ;) aldaklolol.blogspot.se

4 kommentarer:

  1. Fortsätt att skriva jag stöttar dig



    Från:Alda din bästa vän

    SvaraRadera
  2. Du glömde ta med att du är typ den smartaste i klassen...
    Bra inlägg förresten :)

    SvaraRadera