måndag 19 oktober 2020

Måndag be like...

 Jag tänkte att det vore kul om jag använde referenser från den här tidsperioden, eftersom jag kan kolla tillbaka på dessa inlägg när jag är äldre och minnas hur det var på den här tiden. Iallafall, det är måndag och jag ska gå till skolan om en timme. Måndagar är sjukt sköna, jag har bara tre lektioner och den första börjar 11:35. Jag har huvudverk just nu, men vet inte om det kommer bli värre. Jag kommer kanske få migrän. Jag hade tänkt göra ett kemi experiment nät jag kommer hem, eftersom vi har det i läxa. Jag måste också öva spanskaglosor som jag har läxförhör på imorgon. Annars är allt lugnt, jag lyckades med allt jag behövde göra över helgen. Vi får se om jag kan fortsätta klara av skolan så här bra. Med klara av menar jag att inte på ångestattacker och bryta ned och gråta en gång i veckan, och försöka ha kul då och då. Aja det var väl allt för nu, CHAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar